Długopisy reklamowe to doskonałe nośniki reklamy. Długopisy z logo to niewielka inwestycja w reklamę. Zawsze możesz potem ofiarować je swojemu potencjalnemu klientowi. Stąd wiele firm decyduje się na własne długopisy reklamowe z oryginalnym, cieszącym oczy nadrukiem. Może to być hasło motywacyjne, śmieszny nadruk, piękna grafika, chwytliwe logo firmy… Cokolwiek, co zachwyca estetyką wykonania będzie cenione przez przyszłego klienta. Obecnie technologia pozwala na wydruk absolutnie wszystkiego, dowolnej grafiki, kolorów, zdjęć, napisów na długopisach i innych gadżetach.
Przedmioty z logiem firmy kreują jej wizerunek
Nie sposób oprzeć się myśli, że długopisy reklamowe są bardzo skutecznym sposobem na wykreowanie wizerunku firmy. Są wykorzystywane w codziennych czynnościach, utrwalają ponadto obraz marki w pamięci. Znacząco wspierają sprzedaż. Co najważniejsze – są naprawdę tanią inwestycją. Możesz, jako potencjalny producent, zainwestować w nie i nie odczuć znacznej straty finansowej. Długopisy łatwo się rozdają, można ofiarować je zarówno pracownikom, jak i osobom zewnętrznym, które staną się swoistym nośnikiem reklamy – dlatego producenci tak chętnie w nie inwestują.
Ładne, miłe dla oka, a co najważniejsze – to naprawdę działa
Badania prowadzone na rynku udowadniają, że długopisy reklamowe naprawdę podnoszą wartość produktów firmy i jej logo skutecznie zapada w pamięć. Są użyteczne, więc jednocześnie bardzo cenione przez konsumentów (dla konsumenta najlepszy gadżet reklamowy to praktyczny gadżet, który nie służy jako zapychacz układany do kąta lub wyrzucany jest do kosza na śmieci; jak ulotki promocyjne).
Możesz wybrać w jaki gadżet reklamowy chcesz zainwestować. Oprócz długopisu reklamowego możesz zdecydować się na torby reklamowe, kubki, breloczki, smycze, odblaski, plecaki… Niemniej jednak, długopisy z nadrukiem to naprawdę strzał w dziesiątkę. Warto inwestować w nie ze względu na wzrost szacunku i kojarzenia marki na rynku przez klientów.