Sport to zdrowie! Sport podczas letnich, ciepłych dni!

Sport na świeżym powietrzu uwielbia wielu sportowców. Lato czy wiosna to czas, kiedy wielu decyduje się ćwiczyć na świeżym powietrzu. Piękna pogoda sprzyja uprawianiu sportu. Co można robić podczas ciepłych i upalnych dni? A jakie zajęcia będą odpowiednie dla osób, które nie przepadają za dużym wysiłkiem? Sprawdź!

Sporty uprawiane na świeżym powietrzu

Wiele osób uprawia różne sporty. Jedni z zamiłowania, inni zaś, aby zgubić zbędne kilogramy. Jakie sporty są najczęściej wybierane przez sportowców? Oto one:

  • biegi – coraz więcej osób biega. Bieganie pozwala szybko zgubić zbędne kilogramy. Również podczas biegania zyskujemy świetną kondycję oraz kształtujemy naszą sylwetkę.Aby biegać wystarczy zaopatrzyć się w dobre buty do biegania oraz strój sportowy.
  • Jazda na rowerze – również i w ciepłe dni na drogach spotykamy wielu kolarzy. Każdy kolarz musi wiedzieć jaki sprzęt najlepiej jest wybrać. Amatorzy często wybierają rowery batavus, aby wyrobić sobie technikę jazdy.

para jeżdżąca na rowerach po górskich ścieżkach

  • Aerobik – szczególnie kobiety lubią zajęcia aerobowe. Na świeżym powietrzu również przeprowadza się zajęcia zumby czy skakanie na trampolinach.
  • Gry zespołowe – piłka nożna, koszykówka, siatkówka czy tenis. Wszystkie te gry zespołowe odbywają się na boiskach i kortach.

Aktywność fizyczna dla leniwych

Niektórzy nie lubią uprawiać sportu, pocić się i męczyć. Ale każda aktywność fizyczna jest dobra i zalecana. Dlatego warto zastanowić się, co można robić, aby polubić sport.

  • Jazda na rolkach – wiele osób już od dziecka jeździ na rolkach. Jest to świetne rozwiązanie nie tylko dla dzieci, ale również i dla dorosłych. Podstawa to dobra równowaga!

dzieci jeżdżące na rolkach

  • Jazda na rowerze – jazda na rowerze to nie tylko sport, ale i też zdrowie. Warto zaopatrzyć się w dobry rower. Coraz popularniejsze są rowery holenderskie oraz rowery miejskie. Rower powinien być dopasowany do jazdy. Jeśli większość naszych tras to miejskie ulice to warto wybrać rower miejski ze stabilną rama i wygodnym siedziskiem. A jeśli nasze trasy do polne drogi i pagórki to najlepszym wyborem będzie tak zwany ,,góral”.
  • Spacery, nordic-walking – wiele młodszych i starszych osób na sam początek wybiera długie spacery z kijkami. Dzięki temu przyzwyczaimy nasz organizm do wysiłku.

admin